Bildbevis!

Slänger in massa bilder idag de får förklara massa ^^


buss resan till grönan :O


jag säger bara omg jävlar meen han var faktiskt ruskigt lik i värkligheten! :O


miss Li <3



hon e ball ;)


jaah va ska man säga....xD



vadå gillar ni inte att bli fotade sen pånatten? :O



^^ <3



hemma hos annie igår dårå :D Sara och manda :p



Jag tycker jag e lite cool som fånga det så snyggt ;)



sen va det jacuzzi som gälde på kvällen! :p



Disco pose! xD



I husvagen! :D yey! vi klämde ihop oss alla fyra istättet för att två skulle sova på andra sidan :) men det va mysigt <3



på väg hem idag då :3 omg resan hem asså...:O

kl 16.00 kom sara, manda, ellen och gabbi ungefär idag och vi titta på vi hade i alla fall tur med vädret, spela rock band, och åt pasta och titt a på eva och adam film den va as bra! :D

gud vad jag älsar dessa små låtar! :D lyssna dem i ordning ^^
Stephen Lynch – Dear Diary 1
Stephen Lynch – Dear Diary 2
Stephen Lynch – Dear Diary 3
Stephen Lynch – Dear Diary 4
<3

hejsvejs i övermorgon åker jag till rödlöga och är borta typ 3 veckor! :O >.< <3

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha älskar discopose bilden xD <3

2010-06-21 @ 09:19:03
URL: http://saralangefors.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0