Men eken växte ju inte ens i Pajalatrakten, så vi fattade att det var något skumt med reklamen...xD

heey klar med svenskan skrev 3 papper och är rätt nöjd i alla fall :p

tog med ett trevligt citat också, tänkte det va lite kul:p

”Ibland fick vi Lyckoslanten från Sparbanken, prytt av
Deras åldriga ek. Sparade man pengar växte de upp och blev lika stort som det trädet, fick vi lära oss. Men eken växte ju inte ens i Pajalatrakten, så vi fattade att det var något skumt med reklamen. Samma sak med Lyckoslantens korsord, där förekom ofta ett högt, cypressliknande träd på två bokstäver. Rätt svar: en.
Trots att enen aldrig såg ut så där utan var en snårig, spretande buske i knähöjd. ”

när jag läste detta i boken skratta jag en hel del...xD

aja jullåt!

Jackson 5 – Santa Claus Is Coming To Town åh michael....<3




haha tittar på gammla bilder, jah jag var rätt galen när jag var liten....xD

sees!


Kommentarer
Postat av: J

HAHAHAHAHAHHa

asflabba när jag såg bilden XD

2010-12-09 @ 18:25:03
URL: http://jennisirrfarder.blogg.se/
Postat av: Diddi

hohoh jaah den är rätt charmig xD

2010-12-11 @ 00:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0