The sons and daughters, In all their glory, It's gonna shape them..

hey checkar ung och bortskämd, haha mycket skrattretande ;D såg även ett gammalt avsnitt av Grotesko från 07 tror jag, och gud så kul det va jag, mamma och pappa satt och flabba...:p

 
haha hur snål får man vaah....xP

dagens jullåt, och jag är lite osäker om jag glömde lägga in en igår eller inte....jag har så dåligt minne...:/ men jag tar två då :p
 
Lady Gaga – Christmas Tree :3

Paul Nilsson – Advent klassisk adventslåt, denna sjöng vi i kyrkan igår så klart. :p

och så slänger jag in en helt ojulig låt....
Kings Of Leon – Radioactive sååå jääädra bra låt! Blir helt till mig :D



trollslända :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0