under min värmefilt är allt lyckligt.

idag var det ingen slappar dag minsan! :p Nike och jag gick upp tidigt för att shoppa i stan så vi åkte in och titta runt här och där, sluta med att jag köpte en tröja och ett halsband, som jag e jättenöjd med. Vi festa till och gick på pizzahut, mamma betala ;) fast hon inte va me :p väl hemma så åkte jag och pappa till bromma. Vi skulle byta min nya pjäxor till ett par större. Väl där på XXL hitta vi ett par som passa. Sen när vi gick till kassan stanna vi och titta på mösserna. Och det fanns en jätte söt med pälstoffs. den kosta 400 så jag får den som julkapp imoron :p ska ju fira jul igen imorgon med andra delen av släckten. Så det e najs :)

imorgon så ska jag åka skidor på förmidagen sen ska jag lämmna en present hos ellen till amanda, då ja inte kan vara med när de ska delas ut etc...:/ sen ska jag fira jul :p

aja nu ska jag göra ett colage med katterna :9


Kommentarer
Postat av: Ellen

2010-12-26 @ 23:26:52
Postat av: Ln

Yeej fick också fin möss med päls boll på:D

2010-12-26 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0