tid till att fundera...

nu sitter jag här. ensam. ingen är kvar, familjen är på midnattsmessan, jag orkade inte följa med.just funderar jag bara och lyssnar på massa rapp och hiphop. extremt bra exempel

Bone Thugs-N-Harmony – I Tried <3

Petter – Mikrofonkåtunderbart. jädra september kom inte hit och tro nåt!

Petter – Hjärtats ensamma slag

Eminem – Deja Vu
undrar om jag kommer gilla rapp/hiphop hela livet? hitils har jag gjort det hela tiden...det hoppas jag :p

en annan jädrigt skum sak:
Boyz II Men – Let It Snow hur fan kom denna på dina top tracks på spotify, har aldrig hört den förut xD skumt. men det känns inte riktigt som det där systemet stämmer endå....sämst låt jue :O
Four Tops – Merry Christmas To You
wtf samma med den här! :O har aldrig hört den! :O

nu sitter jag och funderar på om det är värt att lägga 1500:- på ett par skinnbyxor, jag blir så jälva sugen! Men jag vet inte...:s

förlåt för att det blev ett ganska hipsit inlägg :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0