shitt asså jul snart....panik!

hmm har inte bloggat på apa länge :O aja...

i torsdag var det julfest på kören och ett lucia tåg i alik :) det var jätte trevligt som vanligt :p

i fredags:
jag fatima och hanna gjorde ett as bra prov i naturgeografi och fick alla rätt och plus! :D Yey det ägde desutom hade vi ganska kul xD

sen på efter middagen gick jag hem till tove och vi prata massa och kolla på massa solsidan avsnitt <3 det va möösigt :3

idag har jag letat julklapp till nike men kan inte hitta nån! :O men jag har lite ideer...va också på ikea med familjen och vi åt julbord där...flum xD men det va gott :p

Hannah Montana – Hannah Montana - Rocking Around the Christmas Tree.mp3



bara för att


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0