den stooora dagen xD

Det har vart en jätte trevlig dag idag och det va kul att fylla år :p :3 kul att bli grattad av så många också! :)

men det som hände i matsalen var inte ockej nån stans. Alla i klassen stod  upp och sjöng fast jag sa neeeej! D: sen stirra alla i matsalen och sjöng med lite här och dör och hurrade....plus att det va några skumma finskar från nån sinsk skola som stirra på mig där jag satt helt själv och va antagligen knallröd i fejset :O usch asså....>.<"

men annars så va det trevligt! :D fick bästaste presenten av moa massamassa mandariner och en god choklad :P så nu har jag fått tillbaka så att säga ;) <3 sen fick jag ett gulligt glas av jenni med småchoklad tomtar i det va inte helt fel det me! :3 <3

fan ska fään ta och räkna mandarinerna imon och kanske ett litet foto xD

va jag fick i present:

spotify av pappa, guuuud va skönt, hatar kvaliten och reklamen på gratisgrejen, så det e as najs att slippa det! :p

sen fick ja en tröja av mamma som jag var med när hon köpte den :p och en godis ask med de dera speciella godisarna som jag gillar så mycket men inte vet vad de heter xD

av nike fick jag en byxdresspjamas :D <3

sen så ska jag ju åka med mamma och shoppa också, typ vingåker eller outletten...:) det skulle ju vara trevligt om den där vesten som jag spana in förut finns kvar, den var ju döh snygg!

jaah sen så hade jag tänkt att jag ska köpa saker till mitt rum och att pappa ska betala han vet inte om det än bara ;) 

The Coral – More Than A Lover

Kent – Hur Jag Fick Dig Att Älska Mig

R.E.M. – Everybody Hurts

Prodigy – Narayan

Pendulum – Watercolour

Moby – Gone To Sleep

Mando Diao – Long Before Rock'n'Roll

Lady Gaga – Brown Eyes

Snook – Har du tänkt på din egen begravning

Will Smith – Gettin' Jiggy Wit It

Paramore – Decode - Twilight Soundtrack Version

The Kooks – Naive

massbombning av as bra musik! :D <3



nu blir det att fira hela helgen lååång! :D

nu ska jag hoppa in i min byxdress och sova :3 seeees <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0