skratta så jag stårkna xD men det gör man alltid med den släckten....:p

såå idag (jah igår då xD) har vi städat hela dan och fixat överallt :O as jobbigt sen kom alla gästerna och det var värkligen jätte trevligt, fast det är det alltid att men min släckt :) som alltid är ett diskutions ämne mitt hår. hahah så kul att de fortfarande är så fascinerade av det....xD och jacob klappar alltid det och är så förundrad över dess mjukhet, vilket jag inte försår det är inte mjukt....xD

as god mat gjorde vi också! Och det bästa, GLASSBOMB! :D japp man har ju övat lite på det på min prau förut :p

fick lite presenter också, två presentkort och ett par söta vantar :p


Snow Patrol – When I Get Home For Christmas nytt från snow Patrol, trevligt :)

näh nu ska jag sova, det ska ju firas imoron också xD

jag älskar att fylla år :P ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0