Så nu ska du bli skådespelare? neeh, asså jag har inte bestämt något sånt, det här var bara ett kul sommarjobb. usch hon äcklar mig.

hey super segis just nu....

tittar på min nya fina ring, jätte söt :) fick den av nike alldeles nyss i tomtning, själv blev hon jätte glad för sin termosmugg direkt inporterad från new york :p såg kung fu panda förut haha den filmen är värkligen härlig :) va och shoppa lite också i blocks, mössa äntligen! smink och en tröja som jag ska "glömma" tills på fredag(en present alltså xD) hoppas det inte blir det ända jag får av mamma då blir det fail....:/ börjar ora lite antar öve mina presenter....får väll snacka om det sen med dem >.<

jag har i alla fall sagt till om att om någon frågar vad jag önskar mig så ska de säga absolut inte böcker! gud usch det värsta jag vet, blir bara problem av det :O

MÅSTE BARA SÄGA EN SAK SOM JAG ÄR JÄTTE UPPRÖRD ÖVER!:

de har tagit bort top 5 på artisterna! Jag dör det är inte okej någon stan! :O Så jag maila nu på en gång och fråga vad fan som händer med världen! :O VARFÖR liksom...D':

aja trotts det dårliga med det dagens jullåt:

Måns Zelmerlöw & Agnes Carlsson – All I Want For Christmas Is You bara för att du är med måns <3 agnes kan vi skita i :P

imorgon gäller det, det vi har övat så mycket för:

konserten.

är det bara jag eller är detta världers bästa låt?

Paul Anka – Diana ;D

Oh, please, stay by me, Diana.
Oh, please, Diana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0