japp han hade sin orange mössa på sig :3

jahapp imon är det avslutning...och jag har besluts ångest för jag kan inte välja vad jag ska ha på mig....:O inte kul alls :S      juste två tvvinster jag är glad för:

Att Erik vann Robinson, blwv såå glad när jag satt och titta på fenalen och det är jue lite coolt att den enda person som jag ville skulle vinna och viste hade det som krävdes vann. Från första programet hejja jag på han. Varför? Han är jävligt snygg^^ fan att han har tjej....:p pluuus att det e lite balt att jag har stött på han på stan....;)

Krista vann topp modell! Yey bäst...hon är värkligen bästa att vinna tycker jag så tummen upp för det! :D




13 kg gick han ner, jobbigt läääge :O

Triad – Tänd Ett Ljus bästa!

suuuueeess! <3


Kommentarer
Postat av: ln

neeej, raina skulle vunnit!

2010-12-21 @ 07:33:53
URL: http://missln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0