jag såg dig komma och allt frös.

Jag kan inte fatta det. Hur stor är chansen. Att den ända gången jag är i sicklacentrum så går stöter jag på dig? Jag kan fortfarande inte smälta det. Ganska sjukt. Jag gick där i mina egna tankar och plötsligt såg jag från håll en person jag kände igen på en gång. Det var J. Herre gud tänkte jag, tänk om han skulle känna igen mig, va jobbigt. Så när vi möttes frös det och jag mötte din blick och du min sen fortsatte julstressen som om ingenting hänt. Efter en liten stund titta jag på min humörsring och den har ändrats synd bara att jag inte kan tyda den. Kan inte riktigt fatta det, att det hände, trodde aldrig jag skulle se dig igen.

[ingenting] – Alla Har Glömt


Kommentarer
Postat av: amanda

vem?? :O <3

2010-12-24 @ 00:18:07
Postat av: ln

men gissa!! Va fan asså, inte riktigt okej:'( Jag vill också...

2010-12-24 @ 09:14:51
URL: http://missln.webblogg.se/
Postat av: Diddi

amanda-.- palla...asså nja det va lite läbbigt...:/

2010-12-24 @ 10:37:52
Postat av: amanda

jaha okej jag fattar :P

2010-12-24 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0