Jag och fatima failade otroligt mycket på smedjan idag :O inte okej, hatar tomteblåss!

ehh jag borde inte blogga...måste värkligen plugga det krisar sig :S aja en snabbis dåh ;)

Han blir bara skummare och skummare och har ett mycket creepyleende....men han e flum och man har nåt att skratta åt :p jag pratar så klart om ulv...:p äh gud va taskig jag e men han e ju skum!? :p

såå som jag hade tänkt göra här varje dag innan till jul, tatatatatdaaah....

En jullåt varje dag! INCREDIBLE! :D haha men det blir trevlig :)

sååå dagens!

Darlene Love – Winter Wonderland :D

älskar julmusik ^^ och så klart har jag sparat den bästa till 24 den får ni höra då ;)

juste vi har julpyntat hela klassrummet, As mysigt! :D pluus att vi fick willhem att ha tomte luva på sig hela lektionen, alla höll på att döh av skratt xD


detta skriver jag om skolan i nigeria, seegt! D:
sees<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0