fyyyh fan, säger jag bara. -.-

Jag hade jätte trevligt igår med min älsklingar och vi titta på bra filmer och snacka massa...sen skulle vi sova. Jag kunde inte sova alls jag mådde bara dåligt och typ kallsvettades och kunde inte ligga still. Efter ett tag gick jag på toa och kräktes, sen gjode jag det flera gånger til och det var ett rent helvette inte alls kul. Sen när mamma skulle hämta mig så presis innan jag skulle gå va jag tvungen att kräkas igen! Det som kändes som det var på bättringsvägen... väl hemma blev jag inbäddad i en grisebädd framför tv :) min favorit syssla..:p Men bra mår jag knappast nu. Och jag kunde inte följa med och jul handla vilket jag såg fram emot :/ aja jag e jätte hungrig men jag kräktes aldellses nyss så jag ska nog håla mig borta från mat lite...:s

finns det någonting bra just nu?

jah Michaels nya album det är fantastiskt! Helt underbart men när jag lyssnar på det kan jag inte låta bli att fälla en tår....det är så hemskt.

Michael Jackson – Michael <3

Jackson 5 – Frosty The Snowman dagen jullåt :3




juste najs album från salem några live låtar som bara premium kan lyssna på, passar mig utmärkt ;)

Salem Al Fakir – Live Session: Salem Al Fakir på Berns 2010 powered by Telia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0