finns det medecin för förvirring?

Asså jag har nåt fel i hjärnan jag gattar ingenting, och tappar bort mig och allt annat...skulle träna idag med isabele men det sket sig jag trodde fel tid och sen hitta jag inte dit så hon fick träna utan mig men tillslut efter lååång tid letande hitta jag det! Och nu har vi i alla fall bokat träningsintrot :p

sen fortsatte förvirringen när jag skulle hem till ellen jag messa sara och fick som svar:
" vi sitter hemma hos ellen och äter:p när kommer du hit?:) <3"

detta mess fick jag till när jag läste det:
"Jag är på fridhemsplan."

Hur faan gick det till liksom! :O sen ringde jag sara och fråga vad hon gjorde dääär! xD Knasig chey...

aja skum dag...

dagens låt:

Greg Lake – I Believe In Father Christmas - without orchestra

seeees <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0