en enfaldig mördare.

åhh pallar inte skriva e trött blir en kortis.

såå idag var jag och shoppa med mamma det gick ganska bra faktiskt :) och nej jag orkar inte ta bilder på allt och sånt dära det är ansträngande och jag e lat :p efter midagen spela jag och min familj ett matspl, det va ganska kul och jag vann första gången! Ganska coolt faktiskt! :3 sen såg mamma nike och jag på en serie på tvåan som handlar om romantik och några snubbar som e konstnärer helt oke faktiskt. Efter det ett simpons som alltid :p och sen en Hasse och Tage på det, en enfaldige mördaren. Den va faktiskt väldigt bra. Jag har ju sätt deras andra så många gånger men det har aldrig blivit av med den här jag vet inte riktigt varför, men den va väldigt hemsk.



imorgon blir det tove för hela köret! :D

ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0