home föralltid!

såååh däär jaah nu e man hemma från ön och allt det skööönt nu stannar jag tills skolan börjar :) jag vill inte börja skolan det kommer bli skit särkilt när du går klav-.- aja vi får väll se om jag överlever utan er och allt :O

nu e man hemma och idag (måndag) ska man hem till ellen där ni också ska va och äta lunch och ålanera veckan! :D <3 nu ska man väll dusha och äta nån glass ;) jag har nämmnligen ätigt varje dag nu på sommaren, seriöst varje dag! :)

Oskar Linnros – Genom eld asså jag vill jue gå men jag tror inte jag har nån att gå med....:/




rödlöga VS svartlöga, rödlöga vann! på fick in tre straffar jag e så stolt över dem ^^  men lite bitter e man allt ;) jag fick gå dit själv och de andra åkte hem utan mig efter fotbollen fick jag ta båten hem, själv >.<

hejsvejs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0