hundra tusen ögon stirrar på oss ingen ser åh hundra tusen röster skriker efter något mer, snälla säg det igen åh säg det igen lalalalalalalalah....

jätte dårligt uppdaterat jag vet meen jag pallar inte riktigt :p va med mormor i helgen och så det var mysigt :) var på födelsedags midag för min moser idag fick se hennes lägenhet och träffa kusinerna så det var trevligt! :D men annars har man väll inte gjort så mycket :p

imoron ska jag då ha gympa för första gången :O sen ska jag träna med amanda och sara efter skolan sköjigt! :P <3

just nu hittar jag inte på mycket lyssnar på masa musik och så det vanliga ;)

Daniel Adams-Ray – Dum av dig

Moby – Play nog en av de bästa skivorna i värden <3

nu blev jag trött och ska gå och sova sees





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0