känns skumt och fel men det ska nog lösa sig? :)

Uppropet avklarat.

Det va lite skumt som om jag vänta på något, några saknades, ni. Men när man satt där i klassrumet kändes det som i vilken sekund som häst skulle nån av er komma in och jag gå och krama den, men det hände så klart inte.

men klassen värkar faktiskt helt okej och så bara gustavs gäng då som kan va lite jobbigt men det värkar som att det kommer bli två delar klassen och dem ingen värkade snacka med dem och så så det känns bra endå :) så jag tror det kommer sluta bra endå :)

Och sjuuuukt bra lärare har vi också helt underbara periodlärare ingen dårlig så det e as najs på den frånten! :D vi får tillbaka pernilla i kemi<3

det ända minuset är ANITA! USCH OCH FY! i bild...men vi ska snacka med bernt, och kattarina tyckte synd om oss som hade fått anita och inte bernt...xD Hon är värkligen bäst kattarina dårå, och nu är hon vår klasslärare på heltid! :D<3

det var jue väldigt kort bara upprop sen så gick man hem, lata sig i några timmar sen stack jag och nike och skulle köra spinning och jag köpte mitt Friskis och svettis kort (jag köpte ett all kort kosta bara 300kr extra ;) vi tog ett baspas(typ det lättaste) och faaaaaaan va det var jobbigt dog typ nej det gjorde jag inte så klart jag kämpa på ;D Men det var jobbigt...och man svettades en hel del :p

I alla fall ellen nu måste vi jue köra lite gym ;) jag behöver magmuskler och ryggmuskler! :O Sen finns det jue alltis annat att göra ;) (spanna snygga killar ^^)

va jag gör just nu? lyssnar på musik inte mycket mer...

Sheryl Crow – If It Makes You Happy

Sheryl Crow – Picture - Kid Rock Duet Version

Sheryl Crow – 100 Miles From Memphis
himmla bra tjej det där! :)



by profilbild på fejjan. om nån bryr sig så ser den ut så här oinsommad:



:3 seees<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0