Öjöj hur ska detta sluta? :o <3

sådär jah! idag har jag typ bakat piråger me nike, vart på loppis me mamma och köpt random kläder :p sen handla vi mat. Ätigt massa glass har man också ;) juste jag har typ blivit beroende av den gammla barserien Cheers! hahah tittar på det varje dag :p men det e najs ^^





och sååh älskar jag introlåten! :D
The Cheers – Where Everybody Knows Your Name (Cheers) den e skita bra!


jag kan inte fatta att ni börjar imoron, moa, sara och amanda i en skola som inte är min! :O Kommer kännar tomt och jätte kontigt :/ ni får komma tillbaka ^^ ♥♥♥
men lycka till mina älsklingar!! ♥♥♥





mina typ nya dojor eller jag köpte dem för några veckor sen men endå :p ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0