Did you ever stop to notice, All the blood we've shed before. Did you ever stop to notice, The crying Earth the weeping shores?

Hmm idag e det dan efter partajet:P det var väll så där xD aja idagsegar jag bara rätt skönt lyssna på musik äta massa glass och så jag och nike antagligen baka piroger idag. det e inte as kul att göra dem men närdet är gjort e jag i himmlen med piroger! ^^ ;3

nu till en skit läskig sak som hände när jag skulle upp för min backe idag :'( När jag var längst ner vid gatan såg jag den där vita hundern kommandes springande från sidan, jag blev så klart skit rätt då jag såg den bita en liten tjej nere vid vattnet häromdan och hoppa upp på henne och sånt...den e helt lös! Så jag tänkte fort va fan ska jag göra?!! SRIIIIIIIING! Jag kuta allt vad jag hade upp för backen och såg den tätt inpå mig springandes D: som tur var var dörren öppen så jag spran in och stängde rätt framförnosen vid den. sen sprang jag in och skrek det e en jätte läskig dum hund utanför! mamma och nike gav sig ut för att kasta vatten på den då srang den ner i alla fall, puh. förstår inte hur man låter sin hund sringa lös när den e så där + att det e olagligt! :O

lite naajs musik :3

The Used – Kissing You Goodbye

Skillet – Yours To Hold

Katy Perry – Thinking Of You (Acoustic Version)

Kent – Skisser för sommaren

Kent – Glasäpplen

Various Artists – Mad Men (Music From The Television Series)

     

hahah :p
The Mamas & The Papas – California Dreamin' - Single Version <3

Scissor Sisters – Fire With Fire <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0