Snajsig dag :)

Idag var vi hos ellen det var trevligt. (väldigt fin och barnsligt skriven mening men det bjuder jag på xD hehe)

nej men back to seriös: Vi snacka massa as skönt att snacka av sig, liksom ni fattar :) aja vi planera veckan och så det värkar trevligt^^ jag ska lägga mig snart jag ska upp åtta blir i för sig någ inte nåt problem att gå upp men men...secondhand runda med gabbi och ellen e det som väntar ;) <3 juste köpte ett par skor i nortälje förut, skit balla enligilt mig ^^ grönahöglackar ;) får väll ta nån bild nån dah! :3


så klart jag älskar det men det va liiite får länge i år ;)


Kommentarer
Postat av: Ellen

fattar vad du menar, våra liv är SÅ komåmpliserade! SUCK hahahxD

2010-08-10 @ 08:01:42
URL: http://missln.webblogg.se/
Postat av: diana ^^

suck jaah :p <3

2010-08-10 @ 08:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0