skumt att sitta och läsa på en lista massa random namn, namnen kommer man att tillbringa massa tid med i tre år, jag har svårt att förstå, hur ska det gå?



Nämmen hejsan! efter ett tag när tove hade kommit hit idag kom mamma med ett papper! EN KLASSLISTA! Wiiihuuh vi hade redan stokat igenom toves klass sen stoka vi igenom min! :p as kul xD dessvärre kom jag på snabbt: av 10 killar är det 2 personer jag inte vet vilka de är, en av dem hade inte fejjan en av dem hade tjej....xD typiskt...av 12 tjejer vet jag vilka 2 e! Ganska ironikst vah? xD hahah smååh fail där ;) aja. Men alla ser trevliga ut i alla fall tur de :)

Sen fixa vi naglarna och jag pröva min nagelacks maskin som jag inte har använt på år och dar. Men vilket resultat ganska jobbigt men det blev bra till slut! :D Blommor^^




yeey :3 jah vet ganska barnsligt men det e lite roligt ^^

nu till lite bra musik :)

Taylor Swift – Mine inte så pjokigt ^^

Brandon Flowers – Crossfire extremt bra låt enligt mig!

The Perishers – Pills jätte fin <3

The Perishers – My Heart <3 bara bra och fin

The Perishers – Trouble Sleeping

och juste det e inte så kul att ha längre sommar lov än andra tvärt om skulle jag nästan tycka man får bara mer och mer ångest....

<3


Kommentarer
Postat av: LN

Haha kommer du i håg när jag skulle fixa dina naglar på den där maskinen och slog så hårt att dina fingrar typ gick av!xD<33

2010-08-19 @ 08:06:14
URL: http://missln.webblogg.se/
Postat av: Gabbi

jag vill oxå ha klasslista!!!

2010-08-19 @ 10:18:53
Postat av: diana ^^

gabbi gå in på schoolsoft ;) <3



elle ofc jag kommer ihåg det! :p <3

2010-08-19 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0