Kan inte sluta gråta om natten...:/

Fattar det mer och mer nu..det kommer aldrig bli som förut :( Det jag kommer sakna är just att "vist det är skit jobbigt i skolan och den är full med massa idioter, men det går att uthärda för att ni är där" det var en trygghet som inte längre finns. :'( vet inte vad jag ska mig till riktigt, vist jag kommer få nya vänner men jag kommer aldrig öppna mig eller vara som jag på samma sätt som jag va på rasterna med er :/

Jag saknar er. även fast jag vet att vi kommer ses på fritiden massa men inte varje dag i skolan.

idag ska jag i alla fall komma till ellens skola när hon slutar och vi ska ta en fika och snacka kanske kolla i lite i affärer :) <3

sen ska vi sova hos henne me sara och amanda laga mat och prata massor och se på sex and the city! <3

nu borde jag duscha...

The Kooks – Seaside <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0