just nu gråter jag, jag vill inte.

idag var då sista dan på lovet. jag tog en fika med tove i stan och hon berräta om sin första dan på sin skola idag :) sen åkte jag till fridensplan för att träna med nike vilket jag gjorde :)

nu på kvällen såg vi fångarna på fortet och det var värkligen exakt lika dant som det var för år sedan! Jag blev as glad :D rätt lag vann ofc jag jag älskar värkligen magnus han är bäst!  <3

så nu sitter jag här när jag borde duscha och sova och komma på vad jag ska ha på mig! :O men jag vet inte, jag är inte det minsta pepp alls! jag skulle vilja skita i det hoppa av åren strunta i det. men jag vill ha ett liv senare, ha klarat gymnasiet, men ärligt det ser inte ljust ut, inte det minsta.

När jag läste det på face book tändes en gnista hopp i mitt hjärta sen försvan det.



Eels – I Need Some Sleep absolut finaste låten nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0