jag har en gammal sång som jag spelar på min gramofån,det är bara samma sång....

Så hel skoldag idag då och det var ganska najs inte specielt ansträngade lektioner och massa trevliga nya elever :) Det kryllar typ med nya elever i andra klasser och så också så man ser massa nya saker här och där :P Juste vår matte lärare sa EPIC FAIL idag han är härmed as kool! :D

nu har jag lagt till alla på fejjan också ;)

sen var jag på kören då idag det var jätte kul att se alla tjejerna igen och man kramades och snacka massa :) och sjöng så klart ;)

imoron ska jag träffa de underbaraste! the girls då blir det minsan gossip! blir väll så att vi skulle åka till ellen när hon slutar sen äta nåt sen ska vi på veronica maggio på grönan men inte sara och sen kommer hon hem till ellen igen och jah tittar på sex and the city? ;D <3

Maroon 5 – Misery älskar värkligen maroon 5 + att jag älskar remixer ;)

Various Artists – Ministry of Sound: Dance Anthems 2 värsta bra albumet as najs!


Five For Fighting – Slice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0