borde sova...;) <3

Hmm imoron ska man upp typ kl. halv åtta. Varför kanske ni undrar? För att vara moraliskt stöd för en polare så klart! Ellen ska börja i norra och jag ska följa med min älskling och sen åka hem igen <3



hahah <3

idag börja jue sara, amanda och moa på blackan! Sara och amanda fråga om jag ville hänga när de slutat och självklart ville jag det! De kom och vi snacka om deras dag lite annat och satt i ett lekhus i en lekpark, det regna mycket! :O det va mysigt och vi bestämde att vi måste göra nått i helgen! <3

Nu på kvällen åkte min familj och jag till kista och åt där( jag åt grekiskt) sen gick vi på bio "Bröderna Karlsson! den var faktiskt väldigt bra och sköj tycker jah! :P

hejsvejs love you! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

myys :D ja helgen och vi måste fixa friskis o svettis:)<3

2010-08-18 @ 14:22:53
URL: http://saralangefors.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0