yes it's true I am the master of making smoothie! hoh :3

Hmm det blev inte nåt köp av jacka idag då mamma inte mådde så bra-.- så jag åh elle gav oss iväg tidigare, men ellen hade ingen cykel då hennes hjul va typ platta sa hon....xD Vi gick förbi ruben och sa hej, sen så var deet as kalt nere vid vattnet så var väll där i nån timme, sen gick vi till mig och ireterde oss på mitt internett på mittrum  Och försökte bytta mitt namn på fejan typ tysen gånger men inget av de saker jag ville ha gick! D:
>.< Sedan baka vi en chokladkaka och titta på ett avsnitt Glee ♥ Det var SKIT spännade och sorligt
 :( men det sluta jätte fint :3 Sen var klocan fem och ellen kände att det var bäst att gå hem :)


en random bildinnan ellen kom :P


Jag gjorde massa smoodie som vi tog me oss ^^
Yes it


Hon ser liite suris ut men hon e söt♥

Imoron e det skolan igen! D: buhu. Det här har vart en slapp men mysigt ellen spontan helg :3

Red Hot Chili Peppers – Under The Bridge jädrigt bra!

Taylor Swift – Crazier 




hejsvej :P


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha ja jag ser allt lite suris ut:p Meen de va kallt! <3<3

2010-04-25 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0