Fotbollsturnering och flum xD

Najs dag!
Fotbolls turnering, det var as kul! Och man blev fett pepp och glad ^^
Sen skynda jah upp till skolan på med ett linne som kjol och sen upp på hyllan, folke och robert kom sent och folke hade typ stukat armen men jag såg och sa att det såg brutet ut...men han gick inte till sjukan :O Sen fick jag gå själv tillbromma plan med min tjoktröja på :S meen då skulle jag inte behöva vara med i helgen. Jag skulle köpa middag, när jag kom ut från rasmus, sa en tjej och titta på mig (20+) fan va tjok. Jah bah WTF! D: jag e inte tjok-.-
Sen åt vi och theodor e lika dum mot mig som vanligt D: när jag åt me nike och folke höll jag på att döh av flum vist kan man säga kan du ta upp pomfrittet på golvet? inte kan du ta upp pomfritten! :O xD FLUM!
Sedan ringde folkes pappa och skulle hämta han och åka till astridlindgrens, och jah den var bruten -.- :(

Sedan hände det mest underbaraste! <3

På vägen hem, köpte vi en ben and jerys glass och jag och nike skulle dela den....xD
och jag fota med nya kameran en hel del ^^


jah min familj e normal....


fan vad jag e modig som har gått så här i skolan efter fotbolls turneringen OCH till bromma plan! :O :p

 juste amanda jag kan göra nåt om du vill annars går jag till skolan och fotar :P <3

Usher featuring will.i.am – OMG :D
  

HI! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0