hårlyft!

Mysko dag först franska revolutionen prov och sen typ 110 min matte nationella. Bäst som jag är hade jag gjort smoodie till ellen bara för att hon inte kunde köpa choklad...

Min älsklig Gabbi fylde 16 år idag!! :O Rätt balt måste jag säga jah menar dete typ 8 Månader tills jag fyller det..:( Men grattis än en gång! <333

Proven var det fett flum och vi byggde sen i några timmar sedan var det lite matte och tyska. Karin gilla mig på tyskan äåven fast jag typ var as dårlig xD Efter tyskan blev det ungär en timmes senbygge för min del. Sedan gick jag och mamma till frissan, nedanför skolan :p Gissa vem som kom in precis efter mig, jo en gammal skolkamrat :P Det var sååh najs att klippa sig men det får icke bli en vanna ;)
Sedan gick jag till mackan för att ta en hamburgare i min ensamhet men jag kände mig snygg i alla fall ;)

Sen bar det iväg till kören och vi hade Lijan -.- Euw D: carina var borta :/ Men jag fick träffa tove vilket var en vecka sen :O Och hon e fan bäst och snällast som lånar kig hennes ubersöta skor <33 till balen imorn! :D


Så jävla kort men jag e nöjd :3


söta^^

Nu ska jag:
 Prova ögon fransar
testa orlika sminkningar
skrubbgurkan
smörja in mig med lotion(blir lite brunare då :p)
sen kanske jag gör ett till inlägg bara för att ;)
pusssch <33


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Tack finaste! älskar dig <333

2010-04-23 @ 14:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0