HELVETTE VAD ALLT BLEV FEL :O

Så jag e fortfarande pisst off för det som händer här, och har satt papelotter i mitt hår vilket jag INTE skulle gjort hata hata hata det det var fucking kardborrar i mitthår allt trassla sig och jag dör nu hej då. Nej jag är inte död än menj endå.

vist folk kanske tycker det är fjantigt meen jag tycker hon e bra. <3
Miley Cyrus – I Miss You

Hannah Montana – Every Part Of Me denna e såh jävla fin<3


Glada jag innan jag skulle ta ut dem :(

Puss <3 på er.

Red Hot Chili Peppers – Under The Bridge


Kommentarer
Postat av: Ellen

Neej va jobbigt att det inte blev bra:( I sånna fall är jag töntig med dig gillar henne oxå mycket! <3<3

2010-04-21 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0