Lite cool e man kanske ;) <3

Gårdagen:
Sovmorgon, wiiiihu!
Nationella matte, buhUUU-.-
Det gick sämst på matten D: kommer seriöst få ig -.- jah jag e inte bra på matte >.<
Vi fick sluta tidigt i alla fall^^ drog hem och hade en as skum dag xD men lite spänning i ;)

Kl. fem typ så fick jag extremt tråkigt och fråga ellen som jag chatta me på sms om hon hänka på bio, och det gjorde hon! :D så vi gick efter maten och såg Clash of the Titans :) den var faktiskt rikrigt bra förutom att det inte var en ända kyss med! :O ofta liksom! >.< Vi sprang massa och det blev fail och såg VÄRDENS SNYGGASTE KILLE! han såg ut som J fast liite yngre och med blont hår :3 <3333 Sen åkte vi hem och led en aning...-.-

Nu sitter jag här och PLUGGAR D: hämst! och lyssnar på musik så klart ;)
Bästa rösterna? :3

Shakira – Gypsy

Shakira – She Wolf

Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart

Alicia Keys – Doesn't Mean Anything

Beyoncé – Broken-Hearted Girl

Beyoncé – Smash Into You

Christina Aguilera – Fighter

Christina Aguilera – The Voice Within

Regina Spektor – Hero

Regina Spektor – Better - Radio Recut

Åhhh vad jag älskar de här tjejerna de sjunger himelskt bra! :)

En annan söt sak är Forever21 kolektion txistwonderland tror jag att den heter jaja jag gjorde en liten fin bild av lite av den ^^



Jag älskar modellens utseende! :D

hejdå:) <3




Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja fan va vi sprang helt i onödan oxå! Han va sååå snygg!! led..? Vilken fin kolektion måste kolla in:p <3<3

2010-04-17 @ 14:26:48
Postat av: Gabbi

jag vill ha den där gröna längst till höger! är det en byxdress?

2010-04-18 @ 07:32:11
Postat av: Diddi :3

Ellen: Jaah så onödigt xD <3

Gabbi: Japp en byxdress, den e fin! :P jag vill också ha den...;) <3

2010-04-18 @ 11:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0