Jag e fett aktiv! :D

Ganska najs skoldag faktiskt idag, förutom att karin e dum. Men jag och amanda satt och sola utanför skolan i typ mer en en timme och snacka lite serious talk och allmän skit :P <3 vi var nämligen klara på slöjden^^ Men efter typ en halv timme fick jag OTROLIGT ont i röven och dög lite gran och såg liite rolig ut..amanda tog kort som inte kommer in just nu kanske nån annan gång xD 
Efter skolan skulle jag, amanda oh Moa på badminton! Vi åkte tunnelbana till skanstull dårå, det var kul xD och flum... På vägen såg jag en Arvika affish som det stod att RIGINA SPEKTOR, KENT OCH TEDDYBEARS, SKULLE SPELA M.M Helt sinnsessjukt så jag ska se man kanske kan gå? :P men jag kommer säkert inte få för mamma-.- man kan hoppas ^^
 
Regina Spektor – The Call så jävla vacker!

Kent – Du Är Ånga Denna lyssna jag på hela sommarn hela tiden lyssnar fortfarande as mycket på den :)

The Teddybears – Get Mama A House najs ^^

Just nu hoppas jag på en massa saker...:3


Heh xD
hejdå. <3


Kommentarer
Postat av: Sara<3

Nåt viktigt på serious talk?? Ni får updatera mej sen ;)<3

2010-04-13 @ 20:38:41
Postat av: Diddi :3

Nejdå ^^ <3

2010-04-14 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0