Sol gör en lycklig när inte allt e helt på top!

SOOOOOOOOOOOOOL!
åh vad man blir glad när sole skiner och man kan äta massa glass ^^
(okej jag gör det på vintern också meen en annan grej när det e sol :p)
Idag var det första skoldan efter lovet, det var helt okej :) Efter skolan knalla jag hem gjorde mig ett glas appelsin saft och tog en BJ glass :3 satte mig utan för huset på altanen och njöt av soolen :P Gick in sen när jag såg R -.- dåh var det hamburgare efter det fick jag för mig att börja med en av mina nya hobbys att tekna med massa orlika blyertspennor :) Blev att teckna av en Gucci mode bild. Den blev så där men helt ok.

Såå jävla fult och sämst att göra en cover på Ke$has as bra låt! Här är då denna sämsta låten o.O

Magnus Weideskog – TiK ToK

Orginalet !

Ke$ha – TiK ToK


:)


   

Lady Gaga – Brown Eyes eller ska jag säga Green Eyes.

hejsvejs mina små solstrålar!


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha fett fail att se han!-.- Teckningen var fin <3

2010-04-13 @ 16:17:30
Postat av: Diddi :3

mm -.- tack :) <3

2010-04-13 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0