Sveriges nya hårmodell?...xD

Jah nike såg igår att frida gick med i evenemanget Casting Crème Gloss Tour 2010 på fejan och nike läste igenom det och såg att man fick goodiebags om man skrev att man skulle komma så vi beslöst oss för att komma :P Desutom så skulle vi träna kl.12.oo och detta var från klockan 10.00 så vi gick till gallerian först, och gick as tidigt upp >.< jag kom tia i kön och man blev fotad och skrev en ankät men det tog mycket mer kort på mg än nike..antingen för att de gila mig eller för att jag behövde mer foton :S haha men sedan fick vi våra goodiebags och var nöjda men man kunde även bli smikand av Ullared-bgen Mattiaz! :O sååh sjukt kul xD hahah höll på att garva ihjäl ^^
Efter det fika vi på waynes sedan bar det iväg till friskis och svettis! Där träffa vi sofia och sedan börja vi, jag höll på att dregla över för alla snygga killar som tränade på gymet...:3

Sen fika vi massa hemma ochj åt, bild senare ;)
Imoron fyller nike år och vi ska upp AS tidigt för ett pass spinning kl.11.oo :O men det e najs :P

lägger in denna UNDERBARA video! xD

               

Hahhaha, " jag är här för att stanna. Blond och het tackar vet xD

hejsavejs :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0