Skit

Åhhh blir galen att jag inte kan blogga på "riktigt" detta suger. ALLT suger just nu. INGEN balklänning, INGEN plånbok, (därmed INGET sl kort eller rämsa) Men det värsta e nog att mina förräldrar e skit arga att jag hade min plånbok i väskan i klassrumet i min andra väska. Så nu tycker de att jag e jätte oansvarig och borde inte få ha någonting för att jag glömmer saker hela tiden. Och pappa ba: tänkt lite! Men grejen är att jag går och tänker på såndant där hela jävla tiden att jag inte ska glömma skaker, men det måste vara något fel på mig som glömmer bort saker hela tiden. Men jag kan inte hjälpa det, jag försöker men det går inge bra! Så det där med att jag inte tänker, det är faaan inte sant! :( Det hela slutade att jag var "mätt" och gick ifrån maten, till toan och grät i en kvart typ och kände mig arg och besviken på mig själv. Det gör jag fortfarande. Asså jag vill inte vara med min familj, de lysnar aldrig på mig, och behandlar mig som skit.Kan de inte bara försöka lysna och respektera mif någon gång, för sådan jag gillar? Värkar inte så. Jag längtar tills gymnasiet e slut så jag kan flytta, iväg från dem! Jag Säger Bara, FUCK Off! http://open.spotify.com/track/3t0Mhqpdn47bufDfg0jNS9 http://open.spotify.com/track/6NVvx94mxobf4u6FJX9l9T http://open.spotify.com/track/03wUauOgu46bxkejcYlk3r Men imoron ska jag vara med mina vänner och sova hos gabbi vilket ska bli skönt. <3

Kommentarer
Postat av: Gabbi

darling! så himla otur :( = inte ditt fel! <3333

2010-04-02 @ 11:56:58
Postat av: Ellen

Nej inte ditt fel! Älskar dig mest!<3<3<3<3

2010-04-02 @ 12:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0