random makes life good

HEJSAN SVEJANS, neh så pigg e jag inte -.-
Igår ialla fall blevb det en random övernattning hos elle, nike 18ors fest så jag kunde inte vara hemma :( sara och amanda hänka också, så det var najs ^^ Vi handla grill matreal på engströms och gick ner till vattnet med filt och allt, men glömde KETJUP!! D: ( ingen anning om stavning xD) Men tydligen fick jag tända grillen och fixa med den för att jag var tydligen en vildmänniska, ska man ta det som en komplemang o.O :p Det blev helt okej med grilningen förutom att det blåste och blev almänt fail xD hohoh
Seedan gick vi in och tog lite kort spela in failade vidios och skulle titta på evan och adam och allt gick åt HEVETTE!
Sen sov vi ca. halv 3

Lite bilder från igår då :)


Elle posar





Extremt söt amanda, fejan bild? JAHH! :3



Sara söto <3



Hohoh

JUSTE vi fixa amandas under bara blogg också, jah menar chacka namnet liksom! ^^

http://minasnyggavanner.blogg.se/ sååå chacka in den!

jaja idag är det PLUGG som gäller, p-häfte! -.-

jag trycker faktiskt hon e skit bra även fast inte ni tycker det! :3

Melissa Horn – Falla fritt <3


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha de e en komplimang diddi:P Joo Mellisa Horn äger! Jag fatta inte att du va serre i går;) <3<3

2010-04-18 @ 12:52:20
Postat av: SARA

Fett fina bilder :)

2010-04-18 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0