Kan jag få din atomat?....xD

Hmm nu sitter jag här med pizza och nerdragna garbiner och tittar på Top Moedel 11 och känner mig almänt dårigt, hänig och ila mående :/ jaja
Igår plugga jah och åkte till stan med nike och gick till bibliotekt och tog en slush var ^^

Jag har inge specielt att skriva, allt är bara så jävla skruvat -.- och man vet inte vad man ska göra.


Jag lyckades fånga ellen på ett kort med min slutladdade kamera :P <3


                      

                           För dig amanda! ;) Åh seriöst, jag är helt kär i den blonda killen, han är perfekt! Hans läppar, dreggel....:3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild du lyckades ta:p Den reklamen e så fin och han är SÅ fin!! ;) <3<3

2010-04-19 @ 16:44:21
Postat av: AMANDA

hAHAH han va skitsnyg ;) <3

2010-04-19 @ 17:30:56
Postat av: Diddi :3

Japp jag e ball, åh han e så SNYGG! <3

2010-04-19 @ 18:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0