KAmera! :D


OMG, that's the funky shit!!!
Prodigy – Funky Shit


Nej men efter att jag har vart hos underbara tove efter skolan till 20.00 ^^ jag åt där också:3 Men när jag kom hem sa pappa kolla på matbordet och jag trodde han sa kolla på net NYA matbordet så jag titta snabbt och sa surt coolt-.- sen sa han titta en gång till och då såg jag det ett paket! Jag öppna och det var en system kamer! YEY, min konfapresent ^^ <3 Sony a 230 så nu har jag satt bateriet på laddning ;)



♥♥♥♥♥♥

¨
hohoh :3

Peace out!
<3



Kommentarer
Postat av: Sara

Coolt! Nu får d ta massa coola bilder :)

2010-04-27 @ 22:04:38
URL: http://saralangefors.devote.se
Postat av: Diddi :3

Yey dete ballt :) Om jag ska ^^ <33

2010-04-27 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0