I'm falling every time..

Åh vad jag blir förstrerad! Nu står jag här och gråtar tårarna bara rinner, beror det på att jag presis föll och tappa balansen och skrapa knät, så det svider in i helvette? Nej inte riktigt så lätt är det. Det är känslor, flera inlägg som bara får tårarna falla bara att titta på överskriften. Jag e trött på all skit människor får och ger, kan man inte göra någon slags komrimiss kanske?

nu lyssnar jag på Laleh, denna text stämmer som fan och man blir även gråtig av den. Men vackert är det.

Laleh – Hide Away

I must admit that I
Been feeling so alone
It's what I am
It's what I’ve been, what I’ve become



<3 Jag vill inte mista er.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag kommer aldrig lämna dig, finns här. Gåter lite när jag skriver detta <3

2010-04-20 @ 20:58:48
Postat av: Anonym

du kommer ALDRIG aldrig! kunna missta oss! lr ja kan inte tala för alla men jag kommer iallafall aldrig släppa dig. <3

2010-04-20 @ 20:59:49
Postat av: Sara

<3

2010-04-20 @ 21:05:48
URL: http://saralangefors.devote.se
Postat av: AMANDA

jag tänker aldrig släppa dig <33

2010-04-20 @ 21:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0