Förkläd gud?! :S

Jah nike ringde hem förut och sa att det var random körövning nån tid så pappa tjusa dit oss. Det var inte alls många där från min kör -.- typ 10 D: men,men massa gubbar och gummor däremot xD Vi övade inför söndagen och Förkläddgud. Jag fick värsta flashbacken då jag nästan e säker på att vi har gjort de som månads dikter. Det är i alla fall ett musik stycke man bör känna till...xD
Meeeeeen det var inte bara bubbar och gummor det var EN as söt/snygg parfekt kille för mig i den oväntat stora orkestern :D jag vetinte hur gammal han var me 17-19 högst :) han var så söt kunde inte låta bli att titta på han bakifrån och ibland titta han bak och kollade mig i ögonen och jag smälte....;) sen på fikat satt jag vid ett bord och istället för att titta på någon annan titta han på mig as länge ^^ wihu hoppas han kommer på att han kommer på söndag ;) <3
Då ska jag satsa...:P

Såh många långa satser:S

Helsingborg Symphony Orchestra – Forkladd Gud (The Disguised God), Op. 24: Valsignelse Foljer I Gudarnas Spar… (Blessings Follow In The Wake Of The Gods…) - Chorus

Om jag inte minns fel sååh hade isa denna xD sara har jag rätt? Du brukar jue komma ihåg sånna saker...:P

Helsingborg Symphony Orchestra – Forkladd Gud (The Disguised God), Op. 24: Narration: Apollon Bor I Ett Tessaliskt Stall… - Apollo Lives In A Thessalonian Stable…


Placebo – Pure Morning (Radio Edit) en annan skit bra låt!

Björn Rosenström – Ragnar HAHAH xD men den e rätt hämsk endå...xD

AFI – Prelude 12/21 Kort men jävligt bra!


så kan det gå ellen ;) heheh ^^

kraam på er allehoppa!


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Fan va nice med pojken! go for it girl :D <333

2010-04-27 @ 08:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0