Film mys ♥

Igår kväll så va ellen inne på msn och båda ville göra nåt du vi hade tristress :p så vi bestämde att jag skulle komma över med hannah montana the movie. Och vi grät en massa såh klart, då filmen är extremt bra, vacker, sorlig och BÄST!♥

Sen så gick jag hem i mörkret klockan tålv typ.
När jag gick och la mig tänkte näh nu ska jag inte lyssna på musik när jag ska sova...en timme senare FAN jag kan inte sova, på med musiken då sommna jag på en gång xD haha

Presic när man känner sig vackrast och går in i köket för att hämta en våffla, så kommer ninni och säger att jag ser jätte söt ut i mina shorts och stora tv hörlurar och ger mig en kram, hon är rätt underbar den tjejen :3
Idag ska jag nog försöka fixa en jacka av något slag med mamma, och sen ta en cykeltur, vilket jag inte gjorde igåg xD

men just nu är det dax för en till voffla!

hejsevs!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0