Bal :O

Jah igår var det bal dårå, helt sjukt. Vi var tvunga att stanna i skolan till 15.00 ca! Sen hade jag så klart gkömt hemnycket så jag fick åka med arnold till mormor och sedan hem till mig och sen till ellen och sedan hade vi skit stressigt, vi var nämligen tvugna att fixa oss på två och en halv timma! :O På balen var det lite fail, mest för att man har väntat på den och förberätt sig för den sedan höstast, och så var den bara så där :S jaja det var okej :)

Lite bilder från balen :)












Blev inte så mycker mer än detta, jag hade inte tid att fota desutom lämna jag väskan i garderoben :P

Idag vakna jag kl.10.oo AS sent :O tove ringde kl.13.oo ca och hon undra hur det hade vart opch så så vi prata i en halvtimma och jag var och är skit seg xD Sedan kom jag på att det var 30 min tills jag skulle vara hos ellen och hemta lite saker :P så jag åt två piroger och gick. Väl där stanna jag tills klockan lite över fem xD hah flum vi satt och prata massa och titta på sex and the city avsnitt och åt mackor. Båda var super sega och vi könde att det var najs att bara mysa och slappa :D <3 Det e skönt att bara sitta och prata massa med nån, spontant ;)
<3

Just nu slappar jag hemma :3 borde göra tyskan men nåt ska man väll ha att göra imoron...>.< Juste kanske ska ta en liten cykeltur med min "nya" retro cykeln den e jätte fin ^^ pappa och mamma har bytt deck och så idag...så man kanske ska ta sig en tur...:P


Kommentarer
Postat av: Sara

fan va snygga vi va :D<3

2010-04-24 @ 20:01:27
URL: http://saralangefors.devote.se
Postat av: Diddi :3

Japp det var vi ;) <33

2010-04-24 @ 20:19:33
Postat av: gabbi

för en gångs skull blev alla bra på samma bild :D <3

2010-04-25 @ 21:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0