12 slippsar senare...:3

Nämmen hejsan!

Jah idag tänkte jag och mamma fixa lite orlika saker, och det har vi gjort. Vi börja med att åka till en secondhand/loppis för att sätta min kreativa ide, en slipps kjol :D Låter kanske fult men jag gillar att göra skojiga saker, så jag köpte 12 slippsar :P Och en kilt, som jag nu har fixat satt den e kortare, nu måste jag bara göra min amdra kilt kortare ^^ Efter det åkte vi till sumpan och köpte massa tyg och sånt stuff. Och jag blev fett inspererad och kom på massa saker som jag nu ska sy :3 Vi åt lunch på donken och sedan var det dax för tandläkaren -.- Det gick bra och det e inte allt för lång tid klar, efter sommarn typ :D sedan var det Åhlens och mamma köpte lite presenter till nike och vi köpte en kjol som jag ska ha på balen(discot) Nu sitter jag och syr och tittar på tv ( sex and the city^^ det e fett dramatiskt! :O )

Green Day – 21 Guns <33

U2 – Beautiful Day <33

lägger in ett lite skojig bild xD


haha :3

Hejsvej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0